Mannen som talar med hundar
Hundtränaren Cesar Millan hjälper och rehabiliterar hundar med problem. Programmet ger en inblick i de vardagsproblem som hussar och mattar kan ställas inför.
Josh är en livlig malteser som inte låter någon med en borste eller sax komma i närheten av honom. Boomer är en chesapeake bay retriever som skäller oavbrutet, vägrar gå upp ur poolen och som ständigt vill stå i centrum.