S1, A1: Nunu är en chihuahua som attackerar alla som kommer nära hans ägare Tina. Kane är stor, gänglig och rädd för glansiga ytor. I bägge fallen hjälper Cesar Millan ägarna att förstå att de varit för passiva med sina hundar.