S1, A7: Pudeln Wally har svårt att hitta en ny familj, eftersom han har en del problem med sitt beteende. Samtidigt så letar änkan Janet efter en ny bästa vän på hundhemmet, efter att ha förlorat sin make. Kommer hon att hitta tröst i bichon frisé-hunden Bruce? Del 7 av 8.