S10, A21: Maggie och Frost kämpar för att få ett par lungor till en ung patient med cystisk fibros. Hannah får veta om hon kan bli surrogatmamma. Ripley och Morris behandlar dottern till en teknikmiljardär som kämpar mot leukemi.