Arkiv X Babylon
S10, A5: När ett konstgalleri som visar potentiellt kränkande konst bombas söker Mulder och Scully ett sätt att kommunicera med bombaren, som hamnat i koma, för att förhindra en kommande attack. Under tiden pressar ett par yngre FBI-agenter på fallet Mulder och Scully att utforska sin egen tro när Scully söker svar från neurovetenskapen och Mulder från mysticism.