Arkiv X
X-Files är den legendariska dramaserien om agenter från FBI som utreder fall i "X-Files", som innehåller paranormala eller oförklarliga fenomen.
Deep Throat
En testpilot som kan ha flugit en farkost tillverkad med utomjordisk teknik försvinner, och Mulder och Scully måste trotsa sin egen regering för att hitta sanningen.
Mulder och Scully spårar en legendarisk varelse som har härjat på New Jerseys landsbygd i över fyrtio år.
Mulder och Scully utreder morden på två män som tros ha mördats av en mäktig psykokinetisk kraft.