Back to Business
S2, A3: Renee följer med Whitney till en årlig företagsmässa, där hon knyter en oväntad affärskontakt. Sondi hamnar öga mot öga med Matthew i en debatt mellan studenter och fakulteten och hon känner pressen för att erkänna sanningen om studentlägenheten.