Bad Friend
S2, A3: Hannah får i skrivuppdrag att göra något hon inte är bekväm med och blir vän med missbrukaren på nedervåningen. Hon festar också loss med Elijah, som avslöjar en explosiv hemlighet. Marnie stöter äntligen på artisten Booth Jonathan.