Rookie Blue Bad Moon Rising
S2, A3: Medan de undersöker stölden av tre avhuggna huvuden från ett medicinskt labb, får Andy och Swarek upp ett spår som leder till en psykiskt instabil man som har slutat med sin medicinering.