Fresh Paint
Triumfen övergår i förödmjukelse när en högriskoperation går snett när det avslöjas att nybörjarpolisen Andy McNally just har gripit en av sina egna, vilket förstör en viktig undercoverinsats.
Andy byter ut sin uniform mot något mer vågat när hon går under täckmantel som prostituerad. Spänningen är hög när Dov sätter en informatörs liv på spel och det är upp till Andy att rädda henne.
Ett bostadsinbrott i ett exklusivt område kräver att alla rekryter kallas in, men när platsen väl är genomsökt är det Andy som lämnas ensam och konfronteras med en gömd tjuv som är beväpnad och mycket flyktig.
En trafikolycka med dödlig utgång avslöjar en chockerande sanning, och Andys romans med detektiven Luke Callaghan blir komplicerad när de inte är överens om hur de ska hantera ett vittne i ett mordfall.