Rookie Blue Fresh Paint
S1, A1: Triumfen övergår i förödmjukelse när en högriskoperation går snett när det avslöjas att nybörjarpolisen Andy McNally just har gripit en av sina egna, vilket förstör en viktig undercoverinsats.