Rookie Blue Broad daylight
S1, A5: Ett bostadsinbrott i ett exklusivt område kräver att alla rekryter kallas in, men när platsen väl är genomsökt är det Andy som lämnas ensam och konfronteras med en gömd tjuv som är beväpnad och mycket flyktig.