Specialteamet SRU räddar gisslan och tar hand om andra livsfarliga fall.
First In Line
Sgt. Parker is forced to confront his feelings about his child when a desperate man at a hospital holds doctors at gunpoint until his dying daughter gets a new heart.
An innocent bystander creates complications for the team when he stumbles into the middle of a drug bust.
The team must set their personal beliefs aside when they go to rescue a cop being held hostage by an enraged family member.
Sgt. Parker faces one of his toughest negotiations yet when the SRU tries to resolve a hostage situation at a bank, then finds that the suspect doesn't fit the original profile.