Rookie Blue Bullet proof
S1, A6: En trafikolycka med dödlig utgång avslöjar en chockerande sanning, och Andys romans med detektiven Luke Callaghan blir komplicerad när de inte är överens om hur de ska hantera ett vittne i ett mordfall.