Rookie Blue Signals Crossed
S1, A4: Andy byter ut sin uniform mot något mer vågat när hon går under täckmantel som prostituerad. Spänningen är hög när Dov sätter en informatörs liv på spel och det är upp till Andy att rädda henne.