Baelor
S1, A9: Med Sansas liv i fara fattar Ned ett ödesdigert beslut. Tyrion skaffar sig en älskarinna och tvingas att strida vid frontlinjerna. Jon belönas för sitt mod och upptäcker en mörk hemlighet om mäster Aemon. När Drogos sår varar sig trotsar Dany Qotho.