The Cleaning Lady Bahala Na
S2, A4: När Fiona har försatt sig i fara ber Thony Arman om hjälp, vilket ytterligare driver in en kil mellan Arman och Nadia. Garrett fortsätter anstränga sig för att få tillbaka Cortezfallet.