NYPD Blue Bale Out
S12, A11: När han utreder ett mord hittar Sipowicz Bales kreditkort i en misstänkts hem. Ortiz och Murphy utreder en skjutning som kan kopplas till en blivande basketstjärna. Clark och Munson deltar i en fest som ska fira en ekivok domare.