Ballistics and Bffs
S1, A13: Rosewoods partnerskap med Villa står inför en osäker framtid när hon paras ihop med en ny partner som omplacerats till East Miami PD. Villa och hennes nya partner undersöker fallet där en tandläkare som drev en drogverksamhet har dött. Rosewood kan inte skaka av sig känslan att hans ersättare vet mer om offrets verksamhet än vad han berättar.