Bara rena fakta
S3, A4: Maura får en spännande glimt av framtiden med ett besök till plastikkirurgens mottagning men lyckas inte få samma entusiasm från Vicki under en rolig kväll på stan. Josh besöker en ovanligt glad Rita medan Ali och Leslie har svårt med intimiteten. Sarah får sig själv att tänka mindre på sina personliga problem genom att leda en oortodox inställning till judendomen.