Ida tar ansvar Bara två veckor till
S1, A5: Idas ödesdigra misstag med Aksel skapar stora problem för henne och hon försöker hålla sin rädsla på avstånd genom att distrahera sig med Jonas. Men Aksel tänker inte låta henne komma undan så lätt.