Ida tar ansvar
Ida studerar vid universitetet i Oslo där hon ständigt oroar sig för eventuella terrorattacker. När hon träffar ensamvargen Aksel, misstänker hon att han planerar en skolskjutning. Nu måste Ida ta ansvar.