Delete Me
The End
Deras mål är Miami, men först är det dags för examensfester! Detta är början och slutet på Marion och Marits relation - två bästa vänner och partners i synkroniserad simning.
Hope Is Lost
Hackern Fanny är ute för att ta reda på vem som läckte sexvideon. Under tiden får tjejerna veta att en talangscout från Miami kommer att titta på simningen, tyvärr är de bara värda något som ett lag.
Den enda vän Marion har kvar är Marit, som nu står inför ett svårt dilemma. Fanny fortsätter med sina oetiska metoder för att komma till botten med vem som har läckt sexvideon.
Marit är besviken över att Marion övergav henne för en fest. Hackern Fanny kontaktar Marion för första gången och hon inser att sexvideon har spridits över hela världen av en användare som heter SOFUS.
När Marit försvarar Marion efter att ha blivit förolämpad av Christian kastas hon av från partybussen och lämnas ensam i skogen. Samtidigt avslöjar Fanny en hemlighet om sig själv.
Marit är på simträning utan Marion, som istället är på fest med sin crush Christian. Natten fortsätter och sexvideon skapas.