Allt du älskar
Trots sin dystra syn på världen vill Jonas gärna fortsätta träffa Sara. Han hjälper henne att flytta. De har det fint tillsammans men Jonas får prestationsångest av sex.
Jonas hamnar i konflikt med högerextrema Nordisk Samling och relationen till Sara blir starkare när de åker till stugan tillsammans. Jonas vän Dennis tänker komma till Oslo.
Det blir ensamt för Jonas att inte ha någon att dela sina politiska tankar med. Han försöker prata med Sara och hon börjar förstå hur djupt rotad hans världsbild är.
Jonas träffar Dennis och andra vänner från nätet på Vikingaskeppsmuseet. De drar ut i skogen för att fota propagandabilder men det går inte som väntat.