Ida tar ansvar How To Respond in an Active Shooter Situation
S1, A1: Ida börjar studera psykologi på Blindern. Ida är rädd för det mesta, men hennes största rädsla är terror. Det blir inte bättre när hon träffar Aksel, som spenderar mycket tid på incel-forum online.