S6, A1: Medan Giles förbereder för att återvända till England, förbereder gänget i hemlighet att återuppliva Buffy med en magisk formel. Men en grupp demoner avbryter Willow innan hon kan avsluta formeln - Buffy återvänder därför till liv, fortfarande begraven i kistan. Ladda ner del 1 nu!