Fresh Off The Boat Be a Man
S5, A15: När Jessica bestämmer sig för att följa rektor Hunter på jobbet under en dag för att lära sig mer om hans jobb, upptäcker hon att hennes "perfekta" son Evan har betett sig illa, vilket hon direkt skyller på Eddie. Louis blir övertygad om att Marvin och Mormor skvallrar om honom bakom hans rygg sedan Marvin erbjudit sig att fånga in råttan som invaderat Mormors lägenhet.