Våra värsta år Bearly Men
S10, A11: Al och Bud går på björnjakt för att bevisa att de är lika manliga som Peggys pappa. De hittar vad de tror är en död björn i skogen, men björnen vaknar ur sitt ide och helvetet bryter lös.