Våra värsta år
Han är misslyckad skoförsäljare, hon är hemmafru parkerad i TV-soffan. Familjen Bundy - pappa Al, mamma Peg, barnen Kelly och Bud - samt grannarna Marcy och Steve - lämnar ingen oberörd.
Efter en dags hårt arbete blir kvällens romantik avbruten av grannarna Steve och Marcy.