S1, A3: Efter ytterligare en arrestering har Midge hamnat i trubbel med lagen, och tvingas förlita sig på att Susie vet vad hon gör. Abe kommer till Moishe med ett intressant förslag. Lenny Bruce ger okonventionell inspiration åt Midges nummer.