S1, A6: På väg mot sin fjärde raka seger i Vuelta a España tar Primož Rogličs säsong ännu en dramatisk vändning. Wout van Aert förbereder sig en sista gång i Australien inför kampen om världsmästerskapet. I samma land börjar Tom Dumoulin ett nytt liv efter att ha fattat ett livsviktigt beslut.