Becoming Bow
S1, A1: Den unga Rainbow Johnson berättar om sina erfarenheter av att växa upp i en mixad familj på 80-talet och de dilemman de ställs inför, att anpassa sig till villaförorten men ändå att vara sanna mot sig själva.