Bob's Burgers Bed & Breakfast
S1, A7: När en långhelg närmar sig ser Linda en möjlighet att kapitalisera på turisttrafiken genom att starta ett "bed and breakfast." Men när reservationerna fylls av några skumma karaktärer, monterar Louise avlyssningsutrustning i hela huset för att kunna hålla ett öra på vad som händer.