S1, A1: Det förlovade paret Greg och Haig vänder sig till Reza och Tayler då de inte kan bestämma sig för vart i Los Angeles de ska bo. De väljer mellan en modernt boende i Studio City och det andra är en mer hemtrevlig bungalow i Sherman Oaks.