Yours, Mine or Ours
Fastighetsmagnaten Reza Farahan och indredingsdesignern Taylor Spellman erbjuder par sin expertis i pars beslutsfattande i att antingen hitta ett nytt boende eller renovera befintligt boende.
Before We Wed
Det förlovade paret Greg och Haig vänder sig till Reza och Tayler då de inte kan bestämma sig för vart i Los Angeles de ska bo. De väljer mellan en modernt boende i Studio City och det andra är en mer hemtrevlig bungalow i Sherman Oaks.
The Proposal
Innan Brandon friar till Anne behöver de bestämma sig för vart de ska bo någonstans så de vänder sig till Reza och Taylor. Ska de välja något av deras redan befintliga hem eller ska de hitta något helt nytt tillsammans?
Det förlovade paret Marc och Bedina bor i Georgia respektive New Jersey. Nu vänder de sig till Reza och Taylor för att få hjälp med om i vilken stat de ska bo i.
Krystle och Christopher har dejtat i fem år och också pendlat mellan deras boenden lika länge. Han bor vid vattnet i Santa Monica och hon i Palm Desert. Reza och Taylor försöker hjälpa dem att bestämma sig för var de ska bo.