Million Dollar Decorators
Darlings of Design
Mary McDonald arbetar i ett vackert pensionat i Beverly Hills. Men en skilsmässa kan komma att försvåra saker för henne. På annat håll arbetar Jeffrey Alan med att inreda en restaurang i Malibu.