S1, A6: Krystle och Christopher har dejtat i fem år och också pendlat mellan deras boenden lika länge. Han bor vid vattnet i Santa Monica och hon i Palm Desert. Reza och Taylor försöker hjälpa dem att bestämma sig för var de ska bo.