Take Note Beginnings
S1, A2: Tävlingsdeltagarna ges i uppdrag att hitta ett sätt att presentera sig själva som drar fram det unika och egenartade hos dem. Diana och Jaxon kämpar under tiden med showens förhållningsregler.