Begrunda kroppen
S1, A3: KD står under polisbevakning och Brooksaffären hänger på en skör tråd, samtidigt som Pernell behöver klara av en psykiatrisk undersökning, be om ursäkt offentligt, och skita ner händerna mer än någonsin tidigare. Jocelyns sorg börjar ta sig farliga uttryck, medan Crystal pressar advokaten att släppa svärdotterns mål. På kapellet Guds hand förbereder Alicia och Paul en måltid för hemlösa.