S5, A9: Riskfyllda hot gör att Michael och Lincoln måste kämpa för att skydda Sara och Mike Jr. Samtidigt fortsätter Poseidon att försöka överlista Michael och resten av gänget, vilket leder dem till den ultimata uppgörelsen. Inte alla kommer därifrån levande.