Homeland Beirut is Back
S2, A2: Trots att hennes familj avråder henne, blir Carrie involverad i en operation som kan tillintetgöra Abu Nazir en gång för alla. Brodys rådgivare pressar ledamoten när hans relation med Jessica får sig en törn. Och kapten Mike Faber ifrågasätter händelserna kring mordet på Elizabeth Gaines.