S4, A23: Rangers semester i ett avlägset området förvandlas till en katt-och-råtta-lek med en ökänd heroinlangare som fångar Walker, Trivette, CD och Alex i en tom stuga efter att Alex råkar bevittna hans smutsiga affärer.