S10, A8: När polisens administrativa assistent Heather Peterson dödas, hittas hennes dagbok som innehåller detaljer om polisassistenterna på 15:e divisionens sexuella aktiviteter. Detta fynd gör att inspektörerna tror att gänget på 15:e kan ha något med hennes död att göra. Undersökningen skapar spänning mellan assistenterna och inspektörerna.