Quantum Leap Ben & Teller
S2, A2: Ben tar på sig rollen som bankkassör på fel plats vid fel tidpunkt. Addison, Magic, Ian och Jenn kommer till rätta med en chockerande upptäckt. Teamet får en ny medlem.