Sanningen Benjamin
S1, A1: Seriestart. Iris Broman är ny chef för Kalla Fall-gruppen i Malmö. Hon har precis brutit upp från sitt gamla liv i Stockholm och flyttat in i sin halvsysters hus vid havet i Ystad. Samma dag som Iris börjar sitt nya jobb hittas ett kranium i skogen.