The Walking Dead Beside the Dying Fire
S2, A13: Rick och Carl återvänder från skogen och inser att gården svävar i fara. Gruppen splittras i det resulterande kaoset. Allt ser mörkt ut, och Ricks ledarskap ifrågasätts.