The Good Wife Beslutsträdet
S5, A10: Alicia får en chock när hon får veta att en tidigare klient testamenterade miljoner till henne, men Lockhart/Gardner bestrider testamentet å den avlidnes hustruns vägnar. Samtidigt ber Diane Kalinda att kolla upp Damians bakgrund. Eli och Marilyn är bekymrade över att Peter ses tillsammans med Alicias illa beryktade klienter på Florrick/Agos semesterfest, i avsnitt 100.