S1, A1: Pandemin tar sin början och därmed berättelsen om sjukvårdspersonalen på sjukhuset Los Arcos i Madrid samt ett grannskap som måste handskas med de svåra följderna av viruset samtidigt som de försöker leva ett normalt liv på sjukhuset, en mataffär och i sina hem. De är alla väldigt olika, men det finns en sak som förenar dem: kärleken.