Besos al aire
Pandemin tar sin början och därmed berättelsen om sjukvårdspersonalen på sjukhuset Los Arcos i Madrid samt ett grannskap som måste handskas med de svåra följderna av viruset samtidigt som de försöker leva ett normalt liv på sjukhuset, en mataffär och i sina hem. De är alla väldigt olika, men det finns en sak som förenar dem: kärleken.
Svårigheterna de ställs inför under pandemin samt osäkerheten och rädslan hos släktingarna till de inlagda patienterna blir allt svårare för sjukvårdspersonalen att hantera. Samtidigt får vi veta lite mer om varje person, såsom deras tycke och smak, rädslor, intressen och mål. Vissa kommer att ta itu med sitt förflutna och andra med sin framtid.