S1, A2: Svårigheterna de ställs inför under pandemin samt osäkerheten och rädslan hos släktingarna till de inlagda patienterna blir allt svårare för sjukvårdspersonalen att hantera. Samtidigt får vi veta lite mer om varje person, såsom deras tycke och smak, rädslor, intressen och mål. Vissa kommer att ta itu med sitt förflutna och andra med sin framtid.